28 Maj, 2024 - 10:00 pm
Talenti i Alexandre Calame u vërejt për herë të parë në 1829 nga bankieri Jacques-Amédée Diodati, i cili pagoi për të për të studiuar me François Diday, mjeshtri i peizazheve alpine në Gjenevë dhe përreth.
Kjo pamje e liqenit Brienz është tipike se si Calame u ndikua nga piktura holandeze e peizazhit të shekullit të shtatëmbëdhjetë. Më 1838, ai udhëtoi për në Holandë për të studiuar veprën e Meindert Hobbema dhe Jacob van Ruisdael, pasi zbuloi shkollën holandeze nga koleksionistët e Gjenevasë, të cilët preferuan realizmin e saj të mundimshëm dhe predikimin për pikëpamjet lokale në vend të veprave akademike, të idealizuara të shkollës italiane.
Calame mësoi nga mjeshtëria teknike e shkollës holandeze, veçanërisht në dhënien e ujërave të pastër të liqenit dhe shkëlqimin e gjetheve. Atmosfera e pastër, e ngrohtë dhe e qetë e liqenit Brienz rrezaton emocion. Loja e dritës është jashtëzakonisht delikate, duke filtruar nëpër gëmusha pemësh në të majtë për të krijuar një fletë metalike për elementët në plan të parë dhe në mes, të theksuar nga rrezet e dritës në anën e djathtë./Liberale.al/ KultPlus.com