18 Prill, 2022 - 9:30 am
Seriali ambicioz i dramës “Showtime” rezultoi një sfidë e parezistueshme për regjisoren fituese të Oscarit, Susanne Bier. Ndërsa subjektet e saj – Eleanor Roosevelt, Betty Ford dhe Michelle Obama – kanë secila nga një histori “bindëse dhe tërheqëse”, shuma është edhe më e madhe, tha Bier për projektin e saj të parë biografik.
“The First Lady” paraqet tri gra me ndikim, tri aktore të mirënjohura që i luajnë ato role dhe një shekull histori që përfshin luftërat, skandalet presidenciale dhe linjat e gabuara gjinore dhe racore të Amerikës.
Seriali ambicioz i dramës “Showtime” rezultoi një sfidë e parezistueshme për regjisoren fituese të Oscarit, Susanne Bier. Ndërsa subjektet e saj – Eleanor Roosevelt, Betty Ford dhe Michelle Obama – kanë secila nga një histori “bindëse dhe tërheqëse”, shuma është edhe më e madhe, tha Bier për projektin e saj të parë biografik.
Me elemente dokumentare
“Ishte interesante për mua që nuk ishte një film biografik”, duke u fokusuar në zonjat e para të përvojave dhe periudhave të ndryshme “në një farë mënyre e vendos më shumë situatën e grave në botë në perspektivë”, tha Bier në një intervistë.
“The First Lady”u dha të dielën premierë me yjet: Gillian Anderson si Eleanor Roosevelt, Michelle Pfeiffer si Betty Ford dhe Viola Davis si Michelle Obama. Davis ishte producente ekzekutive për serialin, ashtu si edhe prezantuesja Cathy Schulman dhe Bier.
Në përsëritjet e tyre më të reja, zonjat e para të ardhshme luhen nga Eliza Scanlen (Roosevelt), Kristine Froseth (Ford) dhe Jayme Lawson (Obama). Presidentët – të dytë pas grave të tyre në këtë tregim – portretizohen nga Kiefer Sutherland si Franklin D. Roosevelt; Aaron Eckhart në rolin e Gerald Ford; dhe O-T Fagbenle si Barack Obama.
Seriali shqyrton kapitujt personalë dhe politikë, por është trillim historik dhe nuk pretendon të jetë një dokumentar, tha Schulman. “Duhet të imagjinonim se çfarë ndodhi ndërmjet ngjarjeve dhe gjërave për të cilat është shkruar”, tha ajo gjatë një paneli diskutimi.
Bier tha se roli i zonjës së parë nuk ekziston në Danimarkën e saj të lindjes. Ndërsa ishte njohur me femrat e portretizuara në serial, ajo fitoi një respekt të ri për to.
“Ajo që ishte më e habitshme për mua ishte fakti se ata e kuptuan se si të lundronin brenda Shtëpisë së Bardhë pa pasur një pozicion politik dhe u bënë shumë më ndikues nga sa mund të mendohej”, tha ajo. Ato e bënë këtë ndërkohë që ia dolën të shërbenin rolin e pritshëm të zonjës së parë “me pamje të bukur, të suksesshme” të Amerikës.
Thyerja e tabuve
Betty Ford ishte e hapur për kancerin e saj të gjirit “në një moment kur ai ishte aq i stigmatizuar dhe askush nuk fliste për të”, tha Bier. “Ajo padyshim shpëtoi shumë jetë njerëzish” dhe ndryshoi qëndrimet në SHBA dhe vende të tjera gjithashtu.
“The First Lady” i qaset historive duke thurur momente që, nganjëherë, tregojnë se sa e ngjashme ishte përvoja e grave pavarësisht dekadave që i ndanë.
Të gjitha luftuan për t’u marrë seriozisht si zonja të para pasi kaluan një pjesë ose një pjesë të madhe të jetës së tyre të rritur duke mbështetur ambiciet e burrit të tyre. Ford dhe Obama përshkruhen si thellësisht ngurruese për ta bërë Shtëpinë e Bardhë si shtëpinë e tyre të përkohshme – Ford, sepse kishte kaluar shumë kohë në rrjedha politike pasi hoqi dorë nga ëndrrat e veta, Obama, sepse kishte frikë për sigurinë e burrit të saj si presidenti i parë me ngjyrë.
Pavarësisht kalimeve të dekadave, ka ngjashmëri të habitshme në muret “të cilat këto tri gra u përplasën”, tha Bier. “Po, shoqëria jonë ka ndryshuar, historia ka ndryshuar. Por është ende një botë mashkullore në të cilën ne po jetojmë, kështu që unë e shoh tepër të rëndësishme të bëj një shfaqje (të tillë).
Paralelet
Paralelet që përfshijnë gratë janë rreptësisht tematike pasi jeta e tyre nuk mbivendoset në histori apo seri. Bier mendoi se harku i tregimeve individuale të grave nuk ishte zhvilluar plotësisht në skenar.
Me tri skenat e zonjës së parë që do të xhiroheshin në mënyrë të pavarur, Bier sugjeroi krijimin e një “skenari koheziv për secilën”. Edhe atëherë, gjatë rrugës u bënë ndryshime, pasi Fordi, më pas Obama dhe Roosevelt u filmuan njëri pas tjetrit.
“Ndërsa po xhironim Bettyn, skenarët për Michelle Obama po rishkruheshin”, tha ajo. “Pra, në fakt nuk kishte kurrë një udhërrëfyes të përfunduar për mënyrën se si të ndërthureshin historitë”.
Kjo u arrit gjatë montazhit në Londër, tha Bier, që fitoi Oscarin në gjuhën më të mirë të huaj në 2011 për “Hævnen” (“In a Better World”), mori një Emmy për regji të “The Night Manager” të vitit 2016 dhe meritat përfshijnë edhe “The Undoing” dhe “Birdbox”.
Në kërkim të zonjave të tjera të para
Bier, një “mjeshtre filmbërëse” në zhanre të ndryshme, kishte të drejtë për serialin “Showtime” që “lëviz brenda dhe jashtë komedisë, tragjedisë dhe gjithçka tjetër”, tha producenti Schulman. “Gjithashtu, Susanne është regjisore aktorësh dhe niveli i detajeve me të cilat ajo u qaset karaktereve ishte vendimtare për të sjellë në jetë zonjat e para”.
“The First Lady” është parashikuar si një serial antologjik në vazhdim, me bashkëshortët e rinj presidencialë, pjesë e edicioneve të ardhshme. Ndër mundësitë që Schulman dhe Bier i duken intriguese: Dolley Madison, Jacqueline Kennedy dhe Hillary Clinton.
“Për momentin jam e fiksuar pas Martha Washington”, tha Schulman gjatë diskutimit në panel, duke përmendur intrigën e saj me origjinën e rolit të zonjës së parë. “Por unë gjithashtu do të isha kaq e interesuar të shihja nëse mund të gjenim një mënyrë për të bërë Jackie Kennedy që nuk tregonte të njëjtën histori të vjetër. … Secila prej tyre është kaq interesante dhe ato bëhen më interesante në kombinime”. / Koha.net / KultPlus.com