16 Prill, 2022 - 3:05 pm
Muaji Prill njihet si muaj në të cilin lëkundjet e motit janë të pranishme pothuajse çdo ditë.
Në këtë muaj, janë disa libra që i kemi përzgjedhur dhe që mund të lexohen nga të gjitha moshat.
“Portrait of a Thief,” nga Grace D. Li (Tiny Reparations Books, April 5)
Me shkëlqimin e “Crazy Rich Asian” dhe pezullimin e “Ocean’s Eleven”, debutimi i Li është një roman grabitjeje me ritëm të shpejtë, me magjepsjen e objekteve të çmuara dhe një pagesë prej 50 milionë dollarësh. Gjithashtu shtron pyetje të vështira në lidhje me përvetësimin kulturor. Muzetë perëndimore kanë refuzuar me vendosmëri të kthejnë pesë statujat e humbura nga një shatërvan i zodiakut në një rezidencë perandorake të epokës Qing. Ekuipazhi i ri aziatik amerikan rekrutohet nga një miliarder misterioz kinez, i cili do t’i paguajë ata për t’i kthyer skulpturat në atdheun e tyre të ligjshëm. Me rrezikun kaq të lartë, të dështosh duket sikur po zhgënjen gjeneratat e mëparshme që pësuan krime kolonialiste.
“Easy Beauty: A Memoir,” nga Chloé Cooper Jones (Avid Reader Press / Simon & Schuster, April 5)
Jones, një profesoreshë filozofie, shpesh u paraqet studentëve të saj enigma etike, të tilla si nëse prindërit e mundshëm duhet të zgjedhin paraprakisht embrionet me tipare të dëshirueshme. Kështu, ajo ndonjëherë dëgjon argumente se pse nuk duhej të kishte lindur. Ajo ka agjenezë kongjenitale sakrale, që do të thotë se ka lindur pa sakrum. Pavarësisht parashikimeve të tmerrshme të mjekëve se ajo nuk do të jetonte, nuk do të ecte apo nuk do të kishte fëmijë, ajo ka bërë këto gjëra dhe më shumë. Këtu, ajo shqyrton mënyrat se si një kulturë përcakton vlerën e një personi dhe nis një udhëtim për të kuptuar mitin e bukurisë dhe bashkëpunimin e saj të paqëllimshëm në të.
“True Biz,” nga Sara Nović (Random House, April 5)
Për ata që e donin filmin fitues të Oskarit CODA, një shkollë me konvikt për studentët që nuk dëgjojnë është mjedisi për një kaleidoskop përvojash. Charlie, i lindur nga prindër që mund të dëgjojnë, nuk kishte takuar kurrë më parë një person të shurdhër. Austin, familja e të cilit feston shurdhimin, sfidohet nga lindja e motrës së tij që mund të dëgjojë. February, drejtoresha, lufton për të mbajtur shkollën hapur dhe për t’u kujdesur për nënën e saj të sëmurë që nuk dëgjon, ndërsa jeta e saj në shtëpi fillon të shkërmoqet. Nović është një udhërrëfyes turistik i zhytur në mendime përmes kulturës së saj të shurdhërve, e kujdesshme për të shpjeguar atë që mund t’u mungojë njerëzve që nuk janë në dijeni të botës së saj dhe ofron mini mësime historie dhe ilustrime të fjalëve të fjalorit në gjuhën amerikane të shenjave.
“Four Treasures of the Sky,” nga Jenny Tinghui Zhang (Flatiron, April 5)
Pasi prindërit e 12-vjeçares Daiyu janë arrestuar, gjyshja e saj e largon atë, të fshehur në pjesën e pasme të vagonit të një fqinji. Maskimi i saj si djalë nuk e pengon atë që të rrëmbehet, drogohet dhe dërgohet jashtë shtetit për të punuar si prostitutë në San Francisko, ku, në vitet 1880, ndjenja anti-kineze është e fortë. Tensioni racor dhe dhuna e ndjekin atë ndërsa ajo përshkon perëndimin amerikan, duke u përpjekur për identitete të reja për të qëndruar gjallë në një vend që nuk e do atë. Historia përcjellëse e këmbënguljes së Zhang-ut përballë padrejtësisë tronditëse rezonon nëpër kultura dhe gjithashtu duket fatkeqësisht e rëndësishme për botën e sotme.
“Pest,” nga Elizabeth Foscue (Keylight Books, April 5)
Këto ditë, shumë njerëz po kërkojnë të arratisen në një libër zbavitës. Foscue jep në romanin e saj për të rritur, shumë qesharak, një vajzë që lundron në vitin e fundit në një shkollë me arritje të larta, ku dhoma e këshillit studentor nuhat “erërat e kombinuara të Sharpies dhe ambicies së tërbuar”. Hallie Mayhew mban disa koncerte, duke përfshirë spërkatjen e insekteve për kompaninë e pesticideve të babait të saj, teksa planifikon të arratiset nga edukimi i saj në Santa Barbara në klasën punëtore duke siguruar një bursë shumë të lakmuar për udhëtime të plota. Kur plani i saj bie në rrëmujë, ajo me ngurrim rekruton ndihmën e Spencer Salazar, “përtaci i besuar i klasës A” në vendin fqinj. Brohoritjet për këtë të pafuqishëm do t’u bëjnë thirrje njësoj të rinjve dhe të moshuarve.
“The No-Show,” by Beth O’Leary (Berkley, April 12)
Nëse je një lexues që pëlqen të ndajë rolet për çdo personazh, do të dëshironi të filloni me komedinë romantike më të fundit të O’Leary. Dy nga bestsellerët e saj po shkojnë drejt ekraneve, me “Downton Abbey’s” Jessica Brown Findlay që luan në serialin televiziv “The Flatshare” dhe vetë zonja Maisel, Rachel Brosnahan, duke luajtur rolin kryesor në një adaptim filmik të “The Switch”. Rrëshqitjet e fundit të O’Leary përfshijnë tre gra, ku secila u la të presë në ditën e Shën Valentinit. Sekretet zbulohen, marrëdhëniet testohen dhe lumturia gjendet në mënyra të papritura.
“Knock Off the Hat,” nga Richard Stevenson (Amble Press, April 26)
Gjërat janë të vështira për hetuesin privat Clifford Waterman në Filadelfia e pasluftës. Ventilatori pushoi së punuari në zyrën e tij të mbuluar me blozë pranë shinave të hekurudhës dhe faturat po grumbullohen. Ai është i njohur në të gjithë qytetin për shkarkimin e tij të pandershëm për “paturpësi” nga ushtria amerikane dhe ndihmon homoseksualët e shënjestruar nga sistemi i korruptuar i drejtësisë së qytetit. Kur një klient i ri nuk mund të përballojë një ryshfet prej 500 dollarësh për të kryer një arrestim të “sjelljes së çrregullt” në një bastisje të një bari homoseksualësh, Waterman fillon të hetojë një gjykatës të korruptuar, Harold “The Hat” Stetson, zhvatja e të cilit është rritur kur homoseksualët vendas kanë filluar të zhduken. Stevenson, pseudonimi për recensentin e ndjerë të Washington Post, Richard Lipez, përdor një mjedis të ashpër dhe një dialog të zhurmshëm për të evokuar një epokë përpara Stonewall-it, kur homoseksualët ndiqeshin në mënyrë rutinore për krime seksuale dhe zbulimi solli shkatërrim.
“The Fervor,” nga Alma Katsu (Putnam, April 26)
Fiksioni historik takohet me tmerrin në thrillerin më të fundit letrar të Katsu, i cili shton një element të mbinatyrshëm në një pjesë të dhimbshme të historisë amerikane. Teksa një fatkeqësi e dhunshme përhapet midis rojeve dhe banorëve të një kampi internimi japonez në Idaho, Meiko nuk mund të mos vërë re se, megjithëse mjekët vijnë, asgjë nuk përmirësohet. Ajo dhe vajza e saj lidhen me një gazetar dhe së bashku ata garojnë për të ndaluar përhapjen e infektimit vdekjeprurës para se të jetë tepër vonë. Katsu gërsheton elemente të folklorit japonez në një periudhë të turpshme të historisë, duke tërhequr paralele me ksenofobinë moderne dhe demonizimin e atyre që kemi frikë.
“Like a House on Fire,” by Lauren McBrayer (Putnam, April 26)
Duke rritur një familje me një bashkëshort që e do, Merit gjithashtu e ndjen veten duke u zhdukur në një jetë ku ndjek të vegjëlt dhe seksit të përhershëm. Rifillimi i karrierës së saj në arkitekturë duket si një mënyrë për të rimarrë një pjesë të jetës së saj që dikur i dha kuptim. Shefi i saj i ri, Xhejni me vetëbesim, është gjithçka që Merit admiron. Pasi marrëdhënia e tyre e punës lulëzon në një miqësi të vërtetë, ndjenjat e Merit zhvillohen në diçka më shumë. Ky roman debutues i papërpunuar, emocional eksploron shqetësimin e moshës së mesme, natyrën e miqësive femërore dhe gëzimin dhe barrën e të jetuarit në mënyrëautentike. /KultPlus.com